LEAN SIX SIGMA
GREEN BELT
BUSINESS & PROJECTS
Training & Certification Programs
Specific competence level:
"GREEN BELT"
Upper level: "Black Belt" 
Lower level: "Yellow Belt"
SECTORUL SERVICII SI ABORDAREA PROCESELOR DE BUSINESS DIN PERSPECTIVA CLIENTULUI, UN REZULTAT CU ADEVARAT WIN-WIN!

Cum sa sustii si sa abordezi proiectele de optimizare de la nivelul unui
Green Belt!

COD EQSP: ARCLSSGB
CREDITE EQSP: 40 EQC
METODOLOGIE:
LEAN SIX SIGMA®, BABOK® GUIDE, PRINCE2®, AGILE-SCRUM
DURATA: 5 zile (8 h/ zi)
NIVEL DIFICULTATE: MEDIU - AVANSAT
CONDITII PARTICIPARE: NU

RECOMANDAT PENTRU:
Expert/ Agent Lean, Analist/ Consultant Business, Manager Calitate, Manager Departament, Product Owner

ATESTARE FINALIZARE PROGRAM:
diploma de participare training
CERTIFICARI IN ARIA DE COMPETENTA:
LSS GREEN BELT CERTIFICATION (©arcadia.ro)
INFORMATII PRELIMINARE (FAQ) :
Minim 3 ani experienta de lucru (recomandat)
NU este necesar training de nivel Yellow Belt/ nivelul Green Belt poate fi accesat direct
NU necesita competente de analiza statistica/ Lean Six Sigma nu reprezinta un set de algoritmi statistici
NU necesita achizitionarea unor instrumente SW pentru analiza statistica/ va punem la dispozitie toate instrumentele SW de care aveti nevoie
Recomandare:
dedicat preponderent Sectorului de Servicii
(financiar/ bancar, farmaceutic/ servicii de sanatate, telecom, dezvoltare software)
OBIECTIVE:
Analiza de Business LSS in identificarea si prioritizarea “oportunitatilor de optimizare” exprimate  prin “vocea clientului/ business-ului”
Identificarea discrepantei existente intre “asteptari” si “realitate” la nivelul rezultatelor de business, specifice Sectorului de Servicii
Eficientizarea proceselor si cresterea calitatii rezultatelor prin QUICK WIN si REDESIGN de proces
Competenta dedicata celor implicati in:
Analiza de business pentru identificarea gradului de satisfactie, cerintelor critice ale clientilor externi/ interni
Identificarea defectelor la nivel de servicii/ procese - cauze - solutii
Optimizarea proceselor prin actiuni de tipul "Kaizen Events"/ "Quick Win"
Analiza proceselor in vederea optimizarii prin "Process Redesign",  Monitorizarea si Controlul proceselor

PRACTICA de BUSINESS:
Analiza si Definire produse/ servicii in contextul proceselor operationale/ de business
Definire si Mapare procese (diagrame SIPOC/ SWIMLANE/ VSM)
Interpretare Voice of the Customer si calcul valoare de optimizare
Analiza si Prioritizare parametri critici pentru satisfactia clientului
Indentificare parametri critici de produs - serviciu/ zone critice in proces
Masurare si Evaluare standard de performanta proces: eficienta/ capabilitate
Identificare si prioritizare defecte/ pierderi in proces
Identificare cauze primare (“root causes”)
Identificare si clasificare tipuri de solutii: “quick win”/ proiect/ redesign de proces
Definire Quick Win: definire defect (problema)/ prezentare cauza de tratat/ stabilire Obiective si KPI/ prezentare plan de actiune
MATERIALE SUPORT:
Diagrame "flux de activitati LSS" detaliate (aplicare practica LSSGB)
Aplicatii software dedicate (©arcadia.ro): "LSS Analysis Tool" si "LSS Efficiency Tool"
Template-uri specifice
CUM PUTETI ACCESA
CERTIFICAREA LSS GREEN BELT
ARCPRO®, ARCSIGMA® si Arcadia Consulting LOGO® sunt marci inregistrate ale Arcadia Consulting srl, Romania
EQC (Educational Quality Credits) sunt puncte credit alocate programelor de training in conformitate cu EQSP
EQSP (Educational Quality Standard Process) este procesul de standardizare a calitatii programelor de training acreditat conform ARCSIGMA®
PMI®, PMBOK® Guide
sunt marci inregistrate ale Project Management Institute, USA
BABOK® Guide si IIBA® sunt marci inregistrate ale International Institute of Business AnalysisTM
PRINCE2® este marca inregistrata a Office of Government Commerce, UK
Microsoft®  este marca inregistrata a Microsoft Corporation, USA

ARCADIA CONSULTING srl
Bucharest, ROMANIA
©1999 Arcadia Consulting srl | Designed by Arcadia Consulting srl